نظرات 6 + ارسال نظر

سلام آزیتا جونم..
آپم...بدو بدو...

سلااااااام
خوبید ؟
خسته نباشید
.
شانسی شانسی وبلاگتونو دیدم و گفتم حالا که تا اینجا اومدم نظری هم بدم
.
تبریک میگم به سلیقتون
.
وبلاگ زیبایی دارین و بعضی از مطالبتونم خوندم و جالب بودن
.
موفق باشید
.
خوشحال میشم بهم سر بزنید و جای داداش خودتون بدونید منو ( میدونم واقعی نمیشه ولی میتونم واقعی باشم )
____________________
دوست داشتید لینکم کنید :
داداشی و آجیا ( داداش حامد ) ... www.dadashioajia.blogfa.com
.
اینم فتوبلاگمه :
>>> فتوبلاگ داداش حامد <<< ... www.hamedpix.mihanblog.com
______________________
خوشحال میشم کارامم ببینید و نظر بدین
.
بعدشم اینکه بگید به چه اسمی بلینکمتون آبجی :)
.
راستی
من حدودا پارسال 1 وبسایت دوست یابی ساختم
ولی اصلا تبلیغات اینا نکردم که اعضا جمع کنم و راه اندازیش کنیم و 1 جامعه مجازی سالم تشکیل بدیم
.
الان تصمیم گرفتم به همه بگم که بیان عضو شن و راه اندازیش کنیم
البته کمی از دوستان قدیمی عضو شدن ولی خوب خیلی کمه برای راه اندازی کاملش
.
از شما هم رسماااااا دعوت میکنم بیاید و عضو شید و تقاضا دارم تا میتونید به همه دوستاتون ( فقط بی جنبه نباشن ) بگید بیان و عضو شن و 1 جامعه مجازی خوب و سالم تشکیل بدیم
امکانات زیادی داره وبسایت از جمله چت روم عمومی برای بحث و تبادل نظر بین اعضا و خیلی امکانات دیگه که عضو شید میبینید
.
ممنون میشم به هر کی که میتونید بگید و اول از همه خودتون بیاید عضو شید
.
طریقه عضویتم راحته . بعد از ثبت نام 1 ایمیل میره به آدرستون و باید برید اونو باز کنید تا بتونید بیاید تو وبسایت
.
خیلی خیلی ممنون میشم
تنهایی نمیتونم راه بندازمش
حتما به کمکتون نیاز دارم و روش حساب میکنم .....


منتظر حضور گرمت هستم
.................... ( http://www.chatworlds.socialgo.com ).................

________________

موفق و پیروز باشید ... در پناه حق
.
.
تا سلامی دیگر بدرووود

سلام گلم خوبی؟؟؟؟نمیای شعری که خودم گفتمو بخونی؟؟؟؟نظرتو راجعبش بگوممنون میشم منتظرمااااا

سلام عزیز...آپم...

__.█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█

آپم عزیز...[گل]

سلام عزیزم...
آپم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد